Nyt år, ny måned, ny uge – og i morgen – hverdag. Er I klar?

Sidste år var mine madplaner meget populære, så jeg tænkte, at jeg ville prøve at genoptage succesen med en ugentlig madplan. Jeg stiler efter, at der hver uge befinder sig mindst en vegetarisk ret og en ret med fisk på planen og derudover lægger jeg som regel to restedage ind for at undgå madspild. Derudover vil alle retterne mandag til fredag så vidt muligt være hurtige hverdagsretter, der kan fremtrylles på cirka 30 minutter. Jeg håber, at I kan få glæde af madplanerne.

Madplan uge 1

Mandag: 1. januar – ingen ret planlagt
Tirsdag: Karry med sød kartoffel og kikærter (vegansk)
Onsdag: Laks og grønkålssalat med ovnbagt butternut squash
Torsdag: Restedag!
Fredag: Chili con carne
Lørdag: Nemme fladbrød med græsk marineret kylling, tomatsalsa og tzatziki (kyllingen skal marinere i mindst 2 timer (gerne natten over), så gå i gang i god tid med denne ret
Søndag: Restedag!

Ovnbagt laks og grønkålssalat med ovnbagt butternut squash

  • Hvis du endnu ikke ved hvad du skal have til
  • Simpelt men godt Herhjemme glder vi os efterhnden til weekend
  • Instagrambugner af perfekt bagvrk Smukke hjemmebagte rundstykker brd med en
  • Det bedste ved pizza om lrdagen er pizza til frokost
  • Biksemad var hvad det kunne blive til i dag
  • Om lidt skal vi fejre fdselsdag for Magnus med denne
  • Fdselsdagsgsterne er smuttet lillefisen er puttet og oprydningen er slut
  • Den sidste mneds tid har min opskrift p ggemuffins med