Det slog mig lige i dag, at der kun er omkring to måneder til, at jeg skal løbe marathon. Jeg er forfærdelig nervøs for det løb – lidt ligesom da jeg skulle løbe halvmarathon i september. Nogen er jer har måske bemærket, at jeg ikke deler mit ugentlige løbeprogram her på bloggen længere og det er simpelthen fordi det ikke går så godt med at følge dem. Jeg er rimelig presset på specialesiden, og når jeg rammer sofaen om eftermiddagen falder jeg næsten død om. Der er absolut ingen overskud i øjeblikket og oven i det så brokker ryg og skinneben sig på skift.

Da jeg vågnede i morges havde jeg indtil videre kun formået at løbe 7 km i denne uge. Det var ikke helt tilfredsstillende, så jeg tænkte, at jeg lige måtte tage mig sammen og løbe en lille tur, selvom lysten overhovedet ikke var tilstede. Da jeg så kom afsted var det helt fantastisk – benene var fyldt med energi, ryggen brokkede sig ikke det mindste og vejret var perfekt! Jeg besluttede at løbe de 18 km, der var på programmet, og da jeg havde løbet dem, var der stadigvæk energi tilbage i benene.

Jeg skulle egentlig have løbet Nike Marathontest 3 i dag, men der kom noget andet i vejen, så da uret rundede de 18 km tænkte jeg, at jeg da lige kunne snuppe 7 km mere og alligevel få løbet de 25 km, som jeg skulle have løbet til marathontesten.

Dagens løbetur gik fra et være en sur pligt til en fantastisk succesoplevelse og det var lige præcis hvad jeg havde brug for. Motivationen fik et ordenligt boost og jeg er så klar til at give den max gas de næste to måneder!

  • At spise denne sde havregrd med banan til morgenmad varhellip
  • Kan vi ikke lige tage en sndag mere? sndag
  • Startede morgenen med en grd til at varme mig phellip
  • Sndag starter langsomt
  • Efterr S lnge det ikke regner og blser er dennehellip
  • Menuen herhjemme stod i dag p kylling vendt i ghellip
  • Ville give alt for en hjemmelavet pizza til aftensmad ihellip
  • Bagt pasta med kylling og bacon er en favorit herhjemmehellip