Jeg faldt over ordet “løbetømmermænd” på Instagram tidligere i dag. Det var den inspirerende @dgrun, der bekendtgjorde, at hun efter sin flotte PR i går, havde lidt sådan af løbetømmermænd og måtte hoppe tidligt i seng. Straks indså jeg, at jeg måtte have lidt af det samme i går – og i dag også. Jeg er simpelthen nået den alder, hvor tømmermænd altid varer minimum to dage – om de så er forårsaget af løb eller alkohol er fuldstændig underordnet. Jeg har simpelthen været træt med træt på!

Ellers ser ugens træning således ud:

Jeg skulle egentlig have løbet en lille 6-kilometer hertil aften, men med en kombinationen af ni timer på studiet, forsinkede toge, ømhed og løbetømmermænd, ja, så har jeg altså besluttet, at jeg tage den tur i morgen i stedet.

Mandag: Tirsdag: 6 km i tempo 6.00-6.30
Onsdag: 3 km i 6.00-6.30, 3×1500 meter i tempo 4.55, 600 meter jog imellem, 3 km i tempo 6.00-6.30
Fredag: 3 km i tempo 6.00-6.30, 10×300 meter i tempo 4.40, 200 meter jog imellem, 3 km i tempo 6.00-6.30
Lørdag: 10 km i tempo 6.00-6.30, 5 km i tempo 5.20, 3 km i tempo 6.00-6.30

  • At spise denne sde havregrd med banan til morgenmad varhellip
  • Kan vi ikke lige tage en sndag mere? sndag
  • Startede morgenen med en grd til at varme mig phellip
  • Sndag starter langsomt
  • Efterr S lnge det ikke regner og blser er dennehellip
  • Menuen herhjemme stod i dag p kylling vendt i ghellip
  • Ville give alt for en hjemmelavet pizza til aftensmad ihellip
  • Bagt pasta med kylling og bacon er en favorit herhjemmehellip