Jeg valgte efter Copenhagen Half Marathon at starte helt forfra for at komme min skinnebensbetændelse til livs. Det gjorde jeg ved at finde mig et begynderprogram og træne efter det. Denne uge skulle have været uge 7 i programmet, men jeg har valgt at stoppe med begynderprogrammet. I stedet har jeg fået mig en træner, Michael, der fremover skal lægge mine programmer. De programmer, som jeg modtager, er tilpasset mig og jeg har netop modtaget mit første program:

Mandag: 6 km i tempo 6.30-7.00
Onsdag: 2 km i tempo 6.30-7.00, 3 x 1000 meter i tempo 5.15, 500 meter jog imellem, 2 km i tempo 6.30-7.00
Fredag: 6 km i tempo 6.30-7.00
Søndag: 10 km i tempo 6.30-7.00 og 3 km i tempo 6.00

Kort sagt betyder det, at jeg skal løbe længere og langsommere – det vil øge min udholdenhed og gøre mig stærkere. Glæder mig som et lille barn til at komme i gang!

  • Fejrer en hel nats uafbrudt svn med en skn hindbr
  • Fik jeg sagt at jeg er ret vild med det
  • Grsdagens frokost er p bloggen  og dagens frokost er
  • Nr min sster kommer forbi skal der helst vre lidt
  • Sol sommer salat
  • Den frste mors dag hvor jeg selv brer den fornemme
  • Der var engang hvor det tog lngere tid at lave
  • Denne hvidklssalat med granatble og ristede ndder har vret tilbehr