Jeg valgte efter Copenhagen Half Marathon at starte helt forfra for at komme min skinnebensbetændelse til livs. Det gjorde jeg ved at finde mig et begynderprogram og træne efter det. Denne uge skulle have været uge 7 i programmet, men jeg har valgt at stoppe med begynderprogrammet. I stedet har jeg fået mig en træner, Michael, der fremover skal lægge mine programmer. De programmer, som jeg modtager, er tilpasset mig og jeg har netop modtaget mit første program:

Mandag: 6 km i tempo 6.30-7.00
Onsdag: 2 km i tempo 6.30-7.00, 3 x 1000 meter i tempo 5.15, 500 meter jog imellem, 2 km i tempo 6.30-7.00
Fredag: 6 km i tempo 6.30-7.00
Søndag: 10 km i tempo 6.30-7.00 og 3 km i tempo 6.00

Kort sagt betyder det, at jeg skal løbe længere og langsommere – det vil øge min udholdenhed og gøre mig stærkere. Glæder mig som et lille barn til at komme i gang!

  • Skal du sndagsbage i dag? S foreslr jeg en portionhellip
  • Rester p en mandag er det bedste jeg ved Enhellip
  • En skn kleskabsgrd er et hit p de travle morgenerhellip
  • Spis varieret sagde de macarons
  • Koteletter i fad med grntsager og kokosmlk toppet med osthellip
  • Alene hjemme p en tirsdag betyder sushi i lange banerhellip
  • At spise denne sde havregrd med banan til morgenmad varhellip
  • Kan vi ikke lige tage en sndag mere? sndag