Jeg valgte efter Copenhagen Half Marathon at starte helt forfra for at komme min skinnebensbetændelse til livs. Det gjorde jeg ved at finde mig et begynderprogram og træne efter det. Denne uge skulle have været uge 7 i programmet, men jeg har valgt at stoppe med begynderprogrammet. I stedet har jeg fået mig en træner, Michael, der fremover skal lægge mine programmer. De programmer, som jeg modtager, er tilpasset mig og jeg har netop modtaget mit første program:

Mandag: 6 km i tempo 6.30-7.00
Onsdag: 2 km i tempo 6.30-7.00, 3 x 1000 meter i tempo 5.15, 500 meter jog imellem, 2 km i tempo 6.30-7.00
Fredag: 6 km i tempo 6.30-7.00
Søndag: 10 km i tempo 6.30-7.00 og 3 km i tempo 6.00

Kort sagt betyder det, at jeg skal løbe længere og langsommere – det vil øge min udholdenhed og gøre mig stærkere. Glæder mig som et lille barn til at komme i gang!

  • At spise denne sde havregrd med banan til morgenmad varhellip
  • Kan vi ikke lige tage en sndag mere? sndag
  • Startede morgenen med en grd til at varme mig phellip
  • Sndag starter langsomt
  • Efterr S lnge det ikke regner og blser er dennehellip
  • Menuen herhjemme stod i dag p kylling vendt i ghellip
  • Ville give alt for en hjemmelavet pizza til aftensmad ihellip
  • Bagt pasta med kylling og bacon er en favorit herhjemmehellip