Jeg valgte efter Copenhagen Half Marathon at starte helt forfra for at komme min skinnebensbetændelse til livs. Det gjorde jeg ved at finde mig et begynderprogram og træne efter det. Denne uge skulle have været uge 7 i programmet, men jeg har valgt at stoppe med begynderprogrammet. I stedet har jeg fået mig en træner, Michael, der fremover skal lægge mine programmer. De programmer, som jeg modtager, er tilpasset mig og jeg har netop modtaget mit første program:

Mandag: 6 km i tempo 6.30-7.00
Onsdag: 2 km i tempo 6.30-7.00, 3 x 1000 meter i tempo 5.15, 500 meter jog imellem, 2 km i tempo 6.30-7.00
Fredag: 6 km i tempo 6.30-7.00
Søndag: 10 km i tempo 6.30-7.00 og 3 km i tempo 6.00

Kort sagt betyder det, at jeg skal løbe længere og langsommere – det vil øge min udholdenhed og gøre mig stærkere. Glæder mig som et lille barn til at komme i gang!

  • I dag er der prcis seks dage til jeg kan
  • Biksemad gr man aldrig galt i byen med Hvad str
  • Denne sknne trte med grskar champignon og timian har ramt
  • Browniecookies med karamel og havsalt browniecookies deterjofredag
  • Jeg har netop ltet en dej sammen til plsehorn s
  • S er madplanenen for nste uge oppe p bloggen Den
  • Der er ikke meget hokus pokus over disse dadelkugler men
  • Havregrd er ikke bare havregrd og det behver bestemt heller