Jeg har det sidste års tid døjet med en skinnebensbetændelse, der er kommet og gået, og jeg har prøvet alt – alt andet end at starte helt forfra.Så det prøver jeg altså nu, hvor jeg stolt og glad er kommet om på den anden side Cph Half Marathon.

Kort fortalt vil det at starte forfra sige, at jeg skærer drastisk ned for min løbetræning. Før løb jeg tre gange om ugen, hvis jeg ikke havde for ondt, og minimum 5 km pr. tur, hvis jeg kunne. De sidste uger op til Cph Half Marathon er jeg kun kommet af sted to gange om ugen og har ikke kunne fuldføre mange af løbeturene på grund af smerter i skinnebenene. Derfor har jeg fundet mig et begynderprogram her, som jeg så kan tilpasse mine behov. Jeg har brug for et program at løbe efter, da jeg kender mit strukturerede jeg godt nok til, at jeg ikke ville komme ud af døren hvis jeg ”bare” skulle løbe en tur. Nogen kan ikke døje løbeprogrammer og andre, som fx mig, kan ikke løbe uden. Så i eftermiddag går det løs, mere stille og roligt end nogensinde før. Planen er, at jeg omkring nytår kan løbe 10 km igen.

 

  • Skal du sndagsbage i dag? S foreslr jeg en portionhellip
  • Rester p en mandag er det bedste jeg ved Enhellip
  • En skn kleskabsgrd er et hit p de travle morgenerhellip
  • Spis varieret sagde de macarons
  • Koteletter i fad med grntsager og kokosmlk toppet med osthellip
  • Alene hjemme p en tirsdag betyder sushi i lange banerhellip
  • At spise denne sde havregrd med banan til morgenmad varhellip
  • Kan vi ikke lige tage en sndag mere? sndag